1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

(väst) Svenskar kolla hit.. (yes I'm using Swedish after I asked permission to do so)

Discussion in 'Off Topic' started by Jenny ferr, Oct 19, 2012.

  1. Jenny ferr

    Jenny ferr Well-Known Member Pro Users

    Messages:
    2,042
    Likes Received:
    150
    Trophy Points:
    63
    Har vi några västsvenskar här på forumet? eller ja ni andra är väl välkomna med men kan ju va lite mer besvär att komma till Göteborg för ett litet möte.

    Vad jag pratar om är ett litet möte i Göteborg Söndagen den 28:e, nu när David Dobson besöker vår fina stad så får vi ju visa att vi är en del härifrån som håller till på Arkadia ;)

    EDIT:
    Tid: 16:00 28:e Oktober (på söndag)
    Vart: Bishops Arm's Järntorget

    Google Translate says:

    Do we have any western Swedes here on the forum? or yes you guys are well welcome to the right but can be a bit more difficult to get to Gothenburg for a small meeting.

    What I'm talking about is a small meeting in Gothenburg on Sunday the 28th, now that David Dobson visiting our lovely city so we can not show that we are a part here dwelling on Arkadia


    If you are sooo curious to what I wrote here, then PM me or use google translate no need to quote Rule 2.A I have asked if I could make this post
     
  2. Ridan

    Ridan Active Member

    Messages:
    271
    Likes Received:
    46
    Trophy Points:
    28
    Bah 28 är ju snart ju :D. Får kika lite på det här vore ju onekligen nice att droppa förbi behöver kolla med polarna om en säng först dock :D
     
  3. Nor Alien

    Nor Alien Active Member

    Messages:
    283
    Likes Received:
    25
    Trophy Points:
    28
    Sorry I can't make it, but the idea is great!! :eek:
     
  4. Tancred

    Tancred Member

    Messages:
    94
    Likes Received:
    10
    Trophy Points:
    8
    Mycket bra idé. Bor i Göteborg så i normala fall hade jag definitivt dykt upp. Just nu råkar jag dock vara i Kina i tre månader så jag måste stå över...
     
  5. Jenny ferr

    Jenny ferr Well-Known Member Pro Users

    Messages:
    2,042
    Likes Received:
    150
    Trophy Points:
    63
    mindre än en vecka kvar nu, bump...